© copyright s.v.Tivoli

(Wedstrijd)verslag - 14

01 maart 2015

Tivoli 3 - WODAN 9 (4-2)

Door onze redacteur Pascal Janssen In een wedstrijd die werd overschaduwt door een ernstige blessure bij een centrale verdediger van de tegenstander, hebben wij de drie punten op de heihoef gehouden. Ondanks ons veldoverwicht kwam Wodan op voorsprong, een zwabberbal viel over de net geblesseerd geraakte Beekie die dus amper kon springen. Yuri verving Beekie in de goal en tot de rust werd er niet meer gescoord. De rust werd tien minuten eerder begonnen omdat een ambulance de geblesseerde speler van Wodan kwam ophalen. Een ongelukkig gemiste bal zorgde ervoor dat de knieschijf van zijn standbeen los schoot en kermend van de pijn werd hij afgevoerd. De tweede helft was dus 10 minuten langer en wij waren de betere. Via gepingel van Jeffke kwam de bal bij Jaffa due ons met een tikje we op gelijke hoogte bracht en Fred bezorgde ons met een afstandsschot de voorsprong. Na zijn eerste diepe bal volledig te hebben gemist, tikte Marc zijn tweede kans goed langs de keeper. Bij een vrije trap van de tegenstander werd de bal niet weggewerkt en uit de kluts werd de bal achter Yuri gefrommeld. Jaffa zorgde met een intikkertje na een schot van wederom Jeffke voor het slotakkoord. Kort daarvoor had Marc nog met een lepe bal van veraf de keeper bijna verschalkt, de bal belandde helaas op de paal. Een terechte overwinning ook al waren we af en toe wat te slap.